4 Duitse forumlinks
BE Content Backlink DA10+
€15.95 – €36.95BE Content Backlink DA20+
€20.95 – €41.95BE Homepagina Backlink DA10+
€19.75BE Homepagina Backlink DA20+
€25.75BE Partner Backlink DA20+
€18.95DE Content Backlink DA10+
€15.95 – €36.95DE Content Backlink DA20+
€20.95 – €41.95DE Homepagina Backlink DA10+
€19.75DE Homepagina Backlink DA20+
€25.75DE Partner Backlink DA10+
€11.95DE Partner Backlink DA20+
€18.95DK Content Backlink DA10+
€23.95 – €49.95DK Content Backlink DA20+
€33.95 – €69.95DK Homepagina Backlink DA10+
€23.95DK Homepagina Backlink DA20+
€27.95Wat zijn Google-sitelinks?
Google links worden weergegeven als het eerste resultaat van een zoekpagina (SERPs). Er is een link op de site met een korte beschrijving. Site links worden vaak gevonden bij het zoeken naar specifieke merken of namen om gebruikers te helpen bij het zoeken naar uw webpagina.
Het belangrijkste resultaat dat u kunt zien in uw eigen zoekopdracht is twee of drie interne pagina’s. Dit zijn links naar sites van Google en kijk als zodanig. Een klant die specifieke kleding online wil kopen, kan op de kledingcategorieën van die kledingcategorie klikken.
Hoe kom je aan Google-sitelinks voor je website?
Ten eerste, laten we het hebben over het slechtste nieuws een beetje: helaas kun je geen eigen website link maken. Als ze tonen of worden geselecteerd, bepalen Google’s algoritmen hoe deze links worden gekozen. Echter, hetzelfde geldt voor elk aspect van de zoekmachine optimalisatie, zoals de zoekmachine optimalisatie techniek. We moeten duidelijk dieper gaan.
Gebruik een duidelijke websitestructuur en navigatie
Een website structuur die is complex of onduidelijk zal moeilijker voor een zoekmachine te vinden en harder op een computer. Wanneer Google geen hele pagina kan vinden of de relatie kan begrijpen, dan kan Google deze niet koppelen aan een specifieke pagina.
Bekijk dit voorbeeld website ontwerp: zorg ervoor dat uw homepage is de belangrijkste site voor een website en je hebt een eenvoudige link naar andere pagina’s.
Gebruik een duidelijke header met een eenvoudige structuur voor het organiseren van een pagina, en split alles indien mogelijk in relevante subcategorieën indien van toepassing. Het zou ook gunstig zijn voor websites om standaard webpagina’s te kunnen gebruiken.
Voeg een XML-sitemap toe aan Google Search Console door middel van een csv bestand
Site Maps kan zoekmachines helpen bij het begrijpen van de site en het bepalen van de sleutelpagina van de pagina. Met een duidelijke websitestructuur en sitemappen die zijn gekoppeld aan uw Google-account, kunnen zoekmachines uw webpagina snel verkennen en analyseren.
Bij het selecteren van welke pagina’s in zoekresultaten moeten verschijnen, maakt Google gebruik van een prioriteitsrankingsysteem dat meet hoe gebruikers elke pagina gebruiken. Wanneer Google de website doorzoekt, wordt de map in uw zoekresultaten geplaatst. U kunt ook kiezen of een bericht geschikt is voor een zoekvak voor een sitelink.
Gebruik gestructureerde gegevens
Gestructureerde gegevens of schema’s helpen de zoekmachines sneller en effectiever te leren. Het is gemakkelijk om gestructureerde gegevens te gebruiken bij het verbeteren van uw website in SERPs.
Als u de link opgeeft op de over-site of contactpagina kunt u Google vragen om een broodkruimels optie te overwegen. Het gebruik van schema’s is echter niet gegarandeerd om Google de link op uw website te tonen, het is een van de makkelijkste manieren om het hele ding in één richting te verplaatsen.
Laat het belangrijkste zoekwoord dan ook terug komen in de URL. De URL staat bovenin de balk. Meestal pakt de URL al automatisch de titel, maar je kan de URL ook handmatig aanpassen. In de URL kan je ook zien op welke pagina je bent.
Gebruik relevante paginatitels
Dat is SEO 101! Paginatitel is een zeer belangrijke SEO-functie in elke webpagina. Hoe effectiever de titel van elke pagina, hoe beter Google kan bepalen welke sites links naar hen hebben. Google-sites kunnen worden gegenereerd door hun titel en moeten relevant zijn.
De titel moet een informatieve, korte beschrijving bevatten van de pagina die u wilt dat de pagina beschrijft. De titel van de webpagina die geen invloed heeft op de inhoud ervan kan verwarrend zijn voor het Google-algoritme.
Zorg voor een unieke websitenaam
Vaak zal Google zoekopdrachten worden gedaan voor zoekopdrachten naar een bepaalde naam, dus tenzij uw merk is gebrandmerkt met een ongewone merknaam zult u naar de hoogste posities.
Een naam als “The Digital Agency” is moeilijk te tonen op sites met links naar een specifieke site. Ambivalente bedrijfsnamen mogen worden gebruikt, maar alleen in passende situaties. Een zoekopdracht naar Apple biedt meer zoekresultaten dan voor fruit, omdat Google herkent wat gebruikers zoeken.
Rank naar positie #1 voor je merknaam
De links worden geplaatst op de top van de resultaten zoeken, zodat u een kans om deze sites te krijgen. Houd uw site uniek en maak al uw inspanningen mogelijk om de online zichtbaarheid van het product/de dienst die u promoot te verhogen.
Controleer de backlink en controleer de website offerte met behulp van de juiste identificatie. Houd uw social media accounts actief door gebruik te maken van de beste methoden zoals bloggen om een merk online te promoten.
Een pagina linken, bouw interne links
De interne link wordt grotendeels over het hoofd gezien door SEO. Zolang je naar een website linkt, heb je een grotere impact op Google. Deze backlinks naar uw website kunnen ook een uitstekende keuze zijn voor een link op Google. Naar een andere pagina linken is ook erg belangrijk. Ook het aantal links is erg belangrijk.
Gebruik interne hyperlinks om mensen naar uw website en naar Google te leiden. Al deze interne links op uw eigen site leiden mensen naar sites die ze waardevol zullen vinden. Zoals deze link die naar onze outreach pagina leidt.
Interne links zijn een belangrijke SEO-functie voor het verbeteren van uw zoekmachineposities. In plaats van een link naar een andere site, kunt u de link naar uw website toevoegen aan de onderkant van de pagina. Op deze manier wordt de gebruiker doorverwezen naar uw site en ziet hij/zij relevante informatie die ze niet kunnen vinden op andere sites.
Dit is hoe je goede interne links opbouwt:
Als eerste moet je een sterke inhoud maken die relevant is voor je doelgroep. Zorg ervoor dat u een unieke invalshoek hebt en maak gebruik van de juiste keyword density. Interne links is goed voor je website.
Zoek naar sterke, externe bronnen die u kunt gebruiken om uw inhoud te versterken. Voeg de link naar deze bronnen toe in de context van uw inhoud.
Dit zal bezoekers helpen meer te begrijpen over het onderwerp waarover u schrijft en zichzelf vertrouwen op u als een deskundige bron. Interne links zijn dus erg belangrijk. Ze worden weergegeven meestal in het blauw en klikbaar.
Ook een goede hosting is belangrijk, omdat je natuurlijk wilt dat de website in de lucht blijft en niet gezien wordt als spam. Feedback krijgen en begrijpen is dan ook erg fijn. Zo kan je de website wijzigen, weet je wat mensen het waard vinden en kan je de concurrentie laten zien dat je serieus bent.
4 redenen waarom Google-sitelinks belangrijk zijn
Er zijn verschillende factoren die u helpen de link tussen een website en een bezoeker te bevorderen. Geef de redenen die u nodig hebt om te linken naar Google:
Google-sitelinks staan gebruikers toe om diepere pagina’s te browsen
De meerderheid is waarschijnlijk gewoon te zien uw website op een dieper niveau. Het gebeurt dat mensen bladeren door de homepages van de website zonder te kijken naar informatie over de inhoud.
Google zoekopdrachten sites link toont de meest doorzochte sites, dit betekent beste artikelen, beste verkoop product en vaak te downloaden handleidingen kunnen verschijnen op de site.
Het beste voorbeeld hier is Paul Jarvis website “The Website Designer who is now an Entrepreneurial Author” met ongelooflijk hoge kwaliteit artikelen en productpagina’s en dit kan zelfs nuttig zijn met software tools:
Google-sitelinks verbeteren de doorklikratio (CTR)
Een goede CTR geeft de populariteit van een pagina aan en weerspiegelt ook de relevantie van die site voor een bepaalde zoekopdracht. Hoewel iemand gemakkelijk merken kan lokaliseren en gebruiken op het web, kunnen sites die naar andere sites verwijzen directe toegang bieden tot de gewenste producten of diensten.
Vertel me eens wat de redenen achter Ctr zijn? Volgens AWR krijgen de eerste drie zoekopdrachten op Google het grootste aantal klikken. De weg zakt snel naar beneden: Wanneer een zoeker snel toegang heeft tot uw toppagina’s, kunt u worden gelokt door de zoekresultaten.
Google-sitelinks vergroten de aandacht op je merk en producten
Google-websitelinks zijn bedoeld om inhoud van de website aan de gebruiker weer te geven en de doorzoekbaarheid te verbeteren. Dit is een lijst van de meest relevante pagina’s die door Google relevant worden geacht, afhankelijk van de structuur, de inhoud of de zoekopdracht. Een artikel dat relevant is, krijgt dan ook meer autoriteit.
Google gebruikt de backlinks van de websites voor producten, artikelen of prijspagina’s. Fomo heeft gerenommeerde links op websites die de belangrijkste pagina’s over het bedrijf en andere nuttige informatie, waaronder productinformatie en prijsinformatie, productgidsen en meer weergeven.
Google-sitelinks bouwen vertrouwen op en stralen geloofwaardigheid uit
Google links kunnen niet op elke pagina verschijnen. Voor minder bekende en minder geoptimaliseerde websites is koppeling niet zichtbaar. Google zei: We tonen alleen backlinks naar websites in zoekresultaten wanneer we ze nuttig vinden. Dus je website wordt alleen weergegeven in Google.
De site structuur laat onze algoritmen niet toe om goede site backlinks en/of de pagina structuur te vinden geeft niet aan dat de site link niet van invloed moet zijn op de zoekopdracht van de gebruiker. In feite is Google gericht op het meest effectieve antwoord mogelijk.
Google Search Console: backlinks en interne links
De sectie zoekverkeer wordt hier onderzocht: de externe backlinks of de backlinks. Hoe identificeert Google externe of interne links op de site? Deze pagina toont alle backlinks uit de database van Google. Het is waarschijnlijk niet elke backlink maar een belangrijk percentage van hen.
U kunt ook zien welke domeinlinks een website heeft. In Google Search console wordt alles weergegeven en kan je het bijhouden en controleren. Google Search console helpt je bij het controleren van de gegevens! Het dashboard zorgt ervoor dat het inzicht geeft in statistieken en andere belangrijke informatie.
Het helpt ons ook om ankertekst voor een site te begrijpen. Natuurlijk is het beter om ankertekst met sleutelzinnen te hebben. Bekijk welke pagina’s van uw website meer dan één backlink hebben.
Waar de link vandaag komt is ook iets. Komt de link van een startpagina af of van een ander artikel? Ook kan je linken vanaf blogs. Interne links worden gebruikt voor betere navigatie door je site heen.
Hoe kom je aan Google-sitelinks voor je WordPress-site?
Hoe werken Google-links en hoe genereren ze meer verkeer naar uw website? Laten we in deze richting beginnen. Door het optimaliseren van uw trefwoorden krijgt u een consistente stroom van verkeer, die belangrijk is voor een bloeiende site. Hoewel de ranking in zoekmachines natuurlijk belangrijk is, maakt de ranking niet uit of je geen website in zoekresultaten hebt. Koop de backlinks in.
Het rapport ‘backlinks’ – Search Console Help
Laat zien welke websites veel links naar uw website hebben. Open het rapport aan de linkerkant. Verschillende opmerkingen over de gegevens. Externe sites en links die alles omvatten dat je momenteel niet bezit.